نکات مهم دستگاه تصفیه آب

نکات مهم دستگاه تصفیه آب

نکات مهم دستگاه تصفیه آب – فیلتر دستگاه تصفیه آب- قطعات دستگاه تصفیه آب

تعمیرات تصفیه آب خانگی – قطعات تصفیه آب خانگی – دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله

 

  • در تأسیسات تصفیه آب شهری، نیترات که از خطرناک ترین آلاینده های آب می باشد به هیچ عنوان حذف نمی شود و برای حذف آن به دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلترهای پیشرفته نیاز است.
  • در تصفیه خانه های شهری کلر افزوده شده بمنظور از بین بردن باکتری و ضدعفونی کردن آب.
  • ارتباط مستقیمی با بسیاری از سرطان ها و ناهنجاری های جنینی و همچنین بیماری های قلبی و آسم دارد،همچنین لاشه میکروارگانیزمهای کشته شده در اثر کلر زنی در آب باقی مانده که خود منشا آلودگی دیگری در آب می باشد.
  • معمولا آب تصفیه شده از تصفیه خانه های شهری از میان لوله های زنگ زده و قدیمی کیلومترها عبور می کند که این خود موجب آلوده شدن مجدد آب تصفیه شده می گردد.
  • نکات دیگر:

  • همانطور که گاز کلر در استخر یا حمام برای ریه انسان مضر بوده و همچنین تماس کلر با پوست و مو موجب ریزش مو و آسیب به پوست می گردد ، بنابراین توصیه می شود که کلر موجود در آب لوله کشی شهری مصرفی نیز توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی کاملا حذف گردد.
  • به منظور حفظ و نگهداری طولانی مدت کیفیت آب در بطری های آب معدنی از مواد نگهدارنده ای مانند فلوراید در آب این بطری ها استفاده می گردد،که این ماده خود از عوامل شیمیایی بوده و مصرف مداوم آن نیز خطرناک است.
  • حتما توجه داشته باشید جوشانیدن آب مصرفی موجب از بین بردن آلودگی میکروبی موجود در آب نمی گردد و ناخالصی و سختی های حل شده در آب را نیز از بین نمی برد بلکه با هرچه بیشتر جوشاندن آب ، میزان غلظت املاح و نیترات موجود در آن افزایش می یابد و خود سبب بروز بیماری های متعددی می گردد ، لذا باوجود این باور بسیار غلط در میان عده ای از مردم جوشانیدن آب موجب بهبود کیفیت و تصفیه آب نمی شود. با توجه به مجموع شرایط فوق می توان اینگونه اظهار نظر کرد که امروزه یکی از لوازم و ضروریات زندگی، استفاده از دستگاهی است که مطمئن باشیم آب سالم و باکیفیت را در اختیار ما و عزیزانمان قرار خواهد داد، بنابراین چاره ای جز استفاده از یک دستگاه تصفیه آب مطمئن نخواهیم داشت.

 

سایت ایران پارت

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی ۶ مرحله ای

تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X