مقایسه آب معدنی و دستگاه تصفیه آب

مقایسه آب معدنی و دستگاه تصفیه آب

مقایسه آب معدنی و دستگاه تصفیه آب-دستگاه تصفیه آب خانگی – فیلتر های تصفیه آب – تعمیرات دستگاه تصفیه آب  – فروش دستگاه تصفیه آب خانگی – قطعات تصفیه آب

مقایسه آب معدنی و دستگاه تصفیه آب :

·         املاح

املاح و ترکیبات موجود در آب معدنی بعد از استفاده پیاپی در بدن رسوب کرده و موجب بیماری هایی از قبیل سنگ کلیه و .. می گردد.

·         تاریخ انقضاء

آب های معدنی در اروپا فقط یک هفته تاریخ مصرف دارند اما آب معدنی های موجود در فروشگاه های ایران تا ۶ ماه؟؟

·         مواد نگهدارنده

شرکت های تولید کننده آب معدنی برای ماندگاری بیشتر، به ازای هر یک لیتر، نیم میلی گرم فلوراید به آب معدنی اضافه میکنند که این ماده نگهدارنده بدون طعم و بو میباشد و برای بدن انسان بسیار خطرناک و سرطان زاست. هنگامی که فلوراید وارد بافت های بدن می شود، محیط بافت را اشغال نموده و سبب خروج آب های میان بافتی می گردد و بدن بطور خودکار یک لایه ی لزج ایجاد می کند که به مرور زمان بافت ها بزرگ می شوند که اصطلاحا به آن احتباس آب در بدن می گویند.آب خروجی دستگاه تصفیه آب بدون مواد نگهدارنده و کاملا برای بدن مناسب می باشد.

·         شرایط نگهداری

آب های معدنی در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می گردند که شرایط نگهداری خاصی دارند ، بطور مثال بسته های آب معدنی نباید در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرند، در حالی که شرایط نگهداری آب های معدنی موجود در فروشگاه های ایران استاندارد نیست.
بسته های پلاستیکی آب معدنی در مقابل نور خورشید مواد پلیمری خود را آزاد کرده و در آب  حل میکنند،مواد پلیمری برای سلامتی بسیار خطرناک و سرطلان زاست.
دستگاه تصفیه آب هیچ گونه مواد پلیمری را به آب اضافه نمی کند.

·         صرفه اقتصادی

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل و آپارتمانها ، آب سالم و سبُکی را به شما عرضه می نماید که در مقایسه با بطری های آب معدنی از نظر اقتصادی، کیفیت و سلامت نیز بسیار ارزشمند می باشد.
یک خانواده اگر یک دستگاه تصفیه آب خریداری کند هزینه آن در مقابل با خرید بسته های آب معدنی به گونه ای است که در عرض چند ماه جبران خواهد شد.
در واقع هزینه خرید دستگاه تصفیه آب بسیار هوشمندانه است.

·         کمک به طبیعت

استفاده از بطری های آب معدنی بطور روزمره و همیشگی برای طبیعت بسیار زیان بار است.ما انسان ها برای کمک به هرچه زیباتر،پاک تر و بقای کره زمین به اندازه سهم خود از این کره خاکی نباید از مواد پلاستیکی و یکبار مصرف بیش از حد نرمال استفاده کنیم.

سایت ایران پارت

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی ۶ مرحله ای

تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X