اشتباهات در استفاده از لباسشویی

بزرگ‌ترین اشتباهات در استفاده از ماشین لباسشویی ؟

اشتباهات در استفاده از لباسشویی

اشتباهات در استفاده از لباسشویی – چگونگی استفاده از ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی – تعمیرات ماشین لباسشویی – خدمات پس از فروش لباسشویی – تعویض قطعات لباسشویی

 

مسائلی که باید در لباسشویی رعایت کرد چیست؟

شاید تمامی ما با یکدیگر هم‌عقیده باشیم که یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل ماشین لباسشویی است ولی در استفاده از این وسیله به نکاتی باید توجه کرد که در صورت رعایت نکردن این نکات عواقبی جز از دست دادن پوست زیبایتان در انتظار شما نیست. این نکات شاید به ظاهر بسیار ساده به نظر اید اما در عمل اگر رعایت نشود مطمنا سلامت شما را تهدید میکند.

 

۱- بهترین مکان برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها فضای مرطوب و تاریک است ویکی از بیشترین اشتباهات بعضی از افراد پنهان کردن ماشین لباسشویی در حمام یا رختکن است که این کار باعث خشک نشد ن داخل لباسشویی و رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها و سرایت آن به لیف حوله وسایلی است که بعداً در لباسشویی قرار خواهد گرفت می‌شود.

 

۲- شستن لباس‌های زیر همراه با لباس‌های دیگر یکی از اشتباهاتی است.

خیلی از افراد انجام می‌دهند لباس‌های زیر یکی از حساس‌ترین و نزدیک‌ترین لباس‌ها به پوست ماست.

پس برای سرایت نکردن قارچ‌ها و باکتری‌ها به لباس به‌هیچ‌وجه آنها را با لباس‌های دیگر نشویید.

لباس‌های زیر باید با حرارت بالا و به‌تنهایی شسته شود و در معرض نور آفتاب خشک شوند.

 

در ادامه…

 

۲-حتماً بعد از شستن لباس‌ها با یکپارچه خشک آب درون لاستیک لباسشویی را خشک کرده درب لباسشویی را تا خشک شدن کامل نبندید چون در غیر این صورت این فضای بسته مناسب‌ترین جا برای رشد کپک‌ها و قارچ‌های است.

 

۴-اشتباه دیگر در استفاده از ماشین لباسشویی این است که برای جلوگیری از کم‌رنگ شدن و کهنه شدن ملحفه و روتختی آن با آب ولرم و خشک‌کردن دور کند لباسشویی است طبق تحقیقات دانشمندان هر سه هفته یک‌بار باید این وسایل با آب داغ شسته و با دور تند لباسشویی خشک شود تا تمامی باکتری‌های آن از بین بروند.

 

۵- و شایع‌ترین اشتباه جمع‌کردن لباس‌هایی کثیف چند روز گذشته در ماشین لباسشویی و رها کردن لباس‌های شسته شده در لباسشویی است این کار بدترین کاری است که می‌توان در حق سلامت خانواده خود انجام دهید پس از همین امروز این کار را ترک کنید.

 

اگر مایل هستید که لباسشویی منزلتان بدون هیچ مشکلی سالیان سال برایتان قابل استفاده باشد حتما به نکات مطرح شده در سایت ایران پارت توجه داشته باشید.

 

 

سایت ایران پارت

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی

شوینده های ماشین لباسشویی

شوینده های اصلی ماشین های لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X