۵ ترفند برای نظافت وسایل منزل

۵ ترفند برای نظافت وسایل منزل

۵ ترفند برای نظافت وسایل منزل

دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله – قطعات ساید بای ساید – خرید قطعات سای بای ساید – تعمیرات ساید بای ساید – خدمات پس از فروش – فروش قطعات ساید بای ساید

 

در این مطلب سعی داریم علل شایع و راه حل برطرف کردن بوی بد وسایل منزل را توضیح دهیم.

ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما بوی عجیب و غریبی می دهد احتمالا بخاطر این است که مواد غذایی در فیلتر آن گیر کرده است. اکثر ماشین ظرفشویی های مدل جدید یک فیلتر قابل جابجایی دارند که این مشکل را برطرف میکنند.فقط کافی است فیلتر را در آورده و آنرا به خوبی بشویید.

ماشین لباسشویی درب از جلو

اگر لباس های ورزشی شما پس از شستشو نسبت به زمانی که ۵کیلومتر پیاده روی کردید بوی بدتری می دهد پس ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است. ماشین لباسشویی های درب از جلو به دلیل آنکه آب کمتری مصرف میکنند که البته یک ویژگی عالی است اگر از مواد شوینده خوب و با کیفیت نیز استفاده شود کارایی خیلی بهتری دارند. اما در صورتی که مواد شوینده مناسب نباشند باقی مانده آنها درون ماشین لباسشویی مانده و زمینه مناسبی را برای بوجود آمدن کپک و… ایجاد میکند.

برای مقابله با آن می توانید از بهترین پاک کننده های طبیعی جهان یعنی سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. یک چهارم فنجان جوش شیرین را به همراه یک چهارم فنجان آب درون مخزن مواد شوینده ماشین لباسشویی بریزید و سپس دو فنجان سرکه سفید به آن اضافه کنید. ماشین لباسشویی را روشن کرده و بزارید این پاک کننده طبیعی به بهترین شکل ممکن دستگاه شما را تمیز کند.

یخچال

اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید پسمانده غذاها است. آن ها را بیرون ریخته و اگر همچنان یخچال شما بوی بدی می داد تمام مواد غذایی را خارج کرده و یخچال را با مواد شوینده به خوبی بشویید.
قرار دادن پیاز تازه درون یخچال نیز باعث از بین رفتن بوی بد یخچال می شود.

سایت ایران پارت برای تعمیرات و خدمات پس از فروش لباسشویی و ظرفشویی آماده خدمت به هموطنان می باشد.

 

 

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید و یخچال و فریزر

نصب و نگهداری ساید بای ساید و یخچال و فریزر

ایران پارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X