قطعات ساید بای ساید هیتاچی

قطعات ساید بای ساید هیتاچی

قطعات ساید بای ساید هیتاچی

قطعات ساید بای ساید هیتاچی- قطعات ساید بای ساید

 

ساید بای ساید های هیتاچی یا یخچال فریزر های هیتاچی امروزه در بازار توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هیتاچی به عنوان یکی از برترین تولید کننده های لوازم خانگی علی الخصوص ساید بای ساید و یخچال فریزر توسط یک شرکت هلندی در سال ۱۹۱۰ شروع به کار کرده و تا امروزه توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و فروش چشمگیری را در بازارها و همینطور بازار ایران داشته باشید. قابل توجه است که ساید بای ساید های تولید این شرکت یکی از معدود تولید کنندگان ساید بای ساید با بدنه ی مشکی بوده که توانسته فروش بیشماری را داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های این ساید بای ساید ها وجود آرام بند و یا لولای آرام بند با سیستم ضد قارچ و باکتری و لامپ های داخلی LED و همینطور صفحه کلید لمسی می باشد.

ایران پارت

شرکت ایران پارت توانسته است با بیش از دهه ها سال سابقه برای شما هموطنان عزیز، قطعات هیتاچی را در دسترس شما قرار داده و با سفارش شما در سراسر ایران آن را به دست شما رسانده. خدمات پس از فروش و همینطور تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی یکی دیگر از خدماتی می باشد که توسط شرکت ایران پارت انجام خواهد گرفت.

مسلماً تهیه جنس از مکان های معتبر و از افرادی که دارای تجربه ی کافی در این زمینه هستند به شما در صرفه جویی هزینه های کمتر و همینطور خدمات بهتر شما را یاری می کند. شرکت ایران پارت این افتخار را دارد تا در این زمینه به شما یاری رسانده و قطعات اصلی و اورجینال ساید بای ساید هیتاچی را به دست شما رساند و هر گونه تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی و یا یخچال و فریزر هیتاچی را برای شما انجام داده و همینطور از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید.

با مراجعه به سایت www.iranapplianceparts.com و مشاهده ی قطعات ساید بای ساید می توانید سفارش خود را تکمیل و برای دریافت آن به ما اطمینان کنید. هیمنطور تمامی تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی و یخچال فریزر های هیتاچی را به ما بسپارید تا مجربترین و با سابقه ترین افراد را برای تعمیر در اختیار شما قرار دهیم.

 

شماره تماس:  ۰۹۳۵۲۸۸۸۳۴۱      ۰۹۳۵۸۴۲۰۸۲۹

 

 

شرکت ایران پارت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید هیتاچی

فروش قطعات ساید بای ساید هیتاچی

ساید بای ساید هیتاچی

هیتاچی

ایران پارت

فروش قطعات یخچال و فریزر هیتاچی

قطعات ساید بای ساید هیتاچی

 

"<yoastmark

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X