قطعات ساید بای ساید فریجیدر

قطعات ساید بای ساید فریجیدر

قطعات ساید بای ساید فریجیدر

قطعات ساید بای ساید فریجیدر-قطعات فریجیدر – خرید قطعات فریجیدر – تعمیرات ساید فریجیدر

یکی از برندهای معروف و پر فروش بازارهای ایران و جهان ساید بای ساید فریجیدر و یخچال و فریزر های فریجیدر سازنده ی کشور مکزیک و آمریکا می باشد.ساید بای ساید های فریجیدر با طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارند توانسته اند در بازارها فروش ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

دیگر ویژگی های ساید بای ساید فریجیدر می توان به اندازه های متفاوت و جادار بودن آن اشاره کرد. برای آنکه یک نوع یخچال کار آمد و پر استفاده را خریداری کنید پیشنهاد ایران پارت ساید بای ساید فریجیدر می باشد. طراحی زیبا و سیستم خنک کننده ی آن به نحوی است که زیباترین و کمترین استفاده از برق شهری را با سیستم موتور اینورتر خود دار است.

شرکت ایران پارت – قطعات ساید بای ساید فریجیدر

ایران پارت با بیش از ده ها سال سابقه در تأمین قطعات ساید بای ساید و فروش قطعات ساید بای ساید فعالیت داشته و آن را به دست شما هموطنان عزیز خواهد رساند. مسلماً خریداری نمودن قطعات ساید بای ساید از افراد معتبر و افرادی که دارای تجربه ی کافی در این زمینه هستند نه تنها در تهیه ی کالای اصل و اورجینال به شما کمک خواهد کرد بلکه می تواند به قیمت مناسب آن را به دست شما رساند.

ایران پارت مفتخر است با کادری مجرب و تعمیرکاران آموزش دیده و پر تجربه تمامی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر و یخچال فریزر های فریجیدر را برای شما عزیزان تعمیر نموده و همچنین از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

شیر برقی 110 ولت فریجیدر سه قلو
شیر برقی سه قلو ۱۱۰ ولت فریجیدر
دمپر 220 ولت فریجیدر
دمپر ساید فریجیدر ۲۲۰ ولت طلق جابطری وست و فریجیدر

جابطری فریجیدر

ترموستات هوایی فریجیدر ایتالیایی
ترموستات هوایی فریجیدر
استپ درب فریجیدر
استپ درب فریجیدر – خار فریجیدر 

برای خریداری نمودن قطعات ساید بای ساید فریجیدر می توانید به سایت ایران پارت به آدری www.iranapplianceparts.com مراجعه نموده و قطعات را مشاهده و برای تهیه ی آن اقدام نمایید تا در هر جای ایران که حضور داشته باشید آن را به دست شما عزیزان رسانیم.

 

تلفن تماس:   ۰۹۳۵۲۸۸۸۳۴۱     ۰۹۳۵۸۴۲۰۸۲۹

 

ایران پارت

فروش قطعات ساید بای ساید

خرید قطعات ساید بای ساید فریجیدر

فریجیدر

Frigidaire

خدمات پس از فروش فریجیدر

تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر

قطعات ساید بای ساید

 

 

"<yoastmark

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X