موارد فنی در ماشین های لباسشویی

موارد فنی در ماشین های لباسشویی

موارد فنی در ماشین های لباسشویی- نکات فنی ماشین لباسشویی – قطعات ماشین لباسشویی – تعمیرات ماشین لباسشویی – خرید قطعات لباسشویی

 برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی

در خرید ماشین لباسشویی برنامه های شستشو را در نظر بگیرید و اصلا به سرعت از کنار آن رد نشوید. بگذارید به زبان ساده به شما بگوییم که در حال حاضر یکسری لباس پشمی و کتان دارید، در اینجا کار شما خیلی راحت است و کافی است که برنامه شست و شو را تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی مورد نظر شما آن را تشخیص داده و با توجه به جنس لباس ها، برنامه مورد نظر را اعمال کند و مثلا نوع درجه حرارت، کیفیت شستشو را با توجه به جنس لباس تغییر دهد.

دور خشک کن ماشین لباسشویی

به این مورد حتما توجه داشته باشید. اولا اینکه در حال حاضر ماشین لباسشویی هایی با دور خشک کن خیلی بالا وارد بازار شده اند. به عنوان مثال ماشین لباسشویی ۱۰۰۰ دور، ۱۲۰۰ دور، ۱۴۰۰ دور، ۱۶۰۰ دور تا ۲۰۰۰ دور هم در بازار وجود دارند که البته در حال حاضر دور خشک کن ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دور دارای فروش بیشتری می باشند.

ماشین لباسشویی Washing machine

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی با دور موتور بالا را دارید تا انجا که می توانید از دور بالای موتور آن، زیاد استفاده نکنید چرا که اولا دور بالای موتور در لباسشویی یا برای لباس های خیلی ضخیم کاربرد دارد و نباید برای لباس های ظریف استفاده شود چرا که عمر لباس هایتان را کم می کند و همچنین باعث پایین امدن عمر ماشین لباس شویی تان خواهد شد.

تفاوت لباسشویی صد در صد خشک کن با خشک کن معمولی

در بالا همانطور که گفته شد ماشین لباسشویی ها توسط دور موتوری که برای خشک کن انها استفاده شده است لباس ها رو خشک می کنند اما جالب است بدانید که این روش باعث خشک شدن صد در صد لباس ها نخواهد شد . اما در لباس شویی هایی که خشک کن صد در صد دارند از فن و المنتی که مخصوص لباس ها می باشند استفاده شده که باعث خشک کن صد در صد می شوند و چون دیگر از دور موتور بالا برای خشک کردن لباس ها استفاده نمی شود دیگر نه لباس هایتان اسیب خواهند دید و نه عمر لباسشویی کمتر خواهد شد.

ماشین لباسشویی تسمه ای یا بدون تسمه

یکی از دغدغه های خرید ماشین لباسشویی در این سال های جدید بحث با تسمه و بدون تسمه ماشین لباسشویی می باشد که البته باید هم به انها توجه زیادی کرد. در حال حاضر هر کدام از این موتور های با تسمه و بدون تسمه مزایا و معایبی دارند اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه بدانید بدون تسمه بگیرید یا با تسمه حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

سایت ایران پارت

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی

شوینده های ماشین لباسشویی

شوینده های اصلی ماشین های لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X