راهنمای خرید یک یخچال خوب

برای خرید یک یخچال خوب چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

راهنمای خرید یک یخچال خوب

راهنمای خرید یک یخچال خوب-قطعات ساید بای ساید – خرید قطعات سای بای ساید – تعمیرات ساید بای ساید – خدمات پس از فروش – فروش قطعات ساید بای ساید

 

 

شاید امروزه باوجود مدل‌ها، سبک‌ها، رنگ‌ها و امکانات مختلف، انتخاب و خرید یک یخچال خوب و البته باکیفیت قدری مشکل و گیج‌کننده به نظر برسد؛ بنابراین برای انتخاب یخچالی که متناسب با نیاز خانواده باشد، باید چند عامل را در نظر بگیرید.

  1. چقدر فضا دارید؟

هنگامی‌که می‌خواهید یخچال جدیدی را خریداری کنید و جایگزین یخچال قدیمی کنید، به فضایی که می‌خواهید یخچال را در آنجا قرار دهید دقت کنید. اگر بالای یخچال قدیمی فضای خالی دارید، پس می‌توانید یخچال بلندتری خریداری کنید و اگر اطراف آن نیز فضای خالی وجود دارد و یا می‌توانید چیدمان آشپزخانه را تغییر دهید تا فضای بیشتری داشته باشید، پس می‌توانید یخچال عریض‌تری تهیه نمایید.

پس قبل از خرید یخچال  و ساید بای ساید دقت کنید که حتماً متناسب با فضایی که در اختیار دارید، اندازه یخچال را انتخاب کنید.

  1. بودجه شما چقدر است؟

برای اکثر خانواده‌ها قیمت یک فاکتور مهم در خرید لوازم‌ خانگی است. شما برای خرید یک یخچال خوب گزینه‌های مختلفی پیش روی دارید. یخچال‌های فریزر بالا (یخچال‌هایی که قسمت بالایی آن‌ها فریزر است و تک درب هستند.) در مقایسه با یخچال‌های چند درب و یا مدل‌های گنجه‌ای و با تکنولوژی‌های هوشمند، ارزان‌تر هستند.

با این اوصاف محدودیت‌های فضای خود را در نظر بگیرید و در مورد مدل‌هایی که در محدوده فضا و بودجه شما قرار دارند، تصمیم‌گیری کنید.

  1. چه رنگی بهتر است؟

به‌طورکلی در لوازم خانگی رنگ‌های سیلور و استیل از سفید یا سیاه گران‌تر هستند؛ اما هنگام انتخاب رنگ برای خرید یک یخچال خوب؛ بهتر است سایر لوازم آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن‌ها رنگ یخچال خود را انتخاب کنید.

به‌طورکلی برای فضاهای کوچک‌تر رنگ‌های روشن مانند سفید مناسب‌تر هستند و برای فضاهای بزرگ‌تر می‌توانید آزادی عمل بیشتری در انتخاب رنگ داشته باشید.

  1. کدام امکانات برای شما مهم‌تر است؟

اکنون‌که محدودیت‌های فضا و بودجه خود را مدیریت کرده‌اید، زمان آن رسیده است که برای خرید یک یخچال خوب درباره ویژگی‌ها و امکاناتی که برای شما مهم است فکر کنید. یخچال‌های امروزی تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری نسبت به گذشته دارند. ازجمله سطوح قابل‌تغییر رطوبت در قسمت‌های مختلف یخچال، بخش‌های خنک‌کننده سریع، درب‌هایی که امکان تعویض جهت آن‌ها برای باز شدن وجود دارد (این ویژگی برای کمک کردن به محدودیت فضایی در نظر گرفته شده است)، قفل ایمنی کودک، یخ‌ساز و آب‌سردکن و حتی یخچال‌های هوشمند با کنترل‌های ارتباطی و مصرف انرژی.

یک راه خوب برای محدود کردن امکانات مهم این است که ابتدا در مورد خانواده و سبک زندگی‌تان فکر کنید.

  • یخچال‌های درب فرانسوی برای افراد پرمشغله که نیاز به نگهداری مواد غذایی زیادی دارند و همچنین برای کسانی که مشکل خم شدن دارند، مناسب است.
  • یخچال‌های سایدبای‌ساید برای کسانی مناسب است که به دنبال یخ‌ساز و آب‌سردکن اتوماتیک هستند و تصفیه آب برایشان از اهمیت برخوردار است.
  • یخچال‌های فریزر بالا برای کسانی که بودجه کمتری دارند، مناسب هستند؛ مانند یخچال‌های فرانسوی، این مدل یخچال‌ها برای افراد پرمشغله و کسانی که می‌خواهند مواد غذایی را مدت زیادی در یخچال نگهداری کنند، مناسب است. علاوه بر این فریزر بالای این مدل یخچال‌ها فضای مناسبی را در اختیار استفاده‌کنندگان آن‌ها قرار می‌دهد.
  1. مصرف انرژی چقدر برای شما مهم است؟

امروزه اکثر مدل‌های جدید راندمان انرژی کارآمدتری نسبت به گذشته دارند که این امر باعث صرفه‌جویی شما در مصرف انرژی و درنتیجه کاهش هزینه می‌شود. بااین‌حال مصرف انرژی همه مدل‌ها مثل هم نیست. اگر قصد بررسی مصرف انرژی یخچال خود را دارید، به برچسب انرژی آن دقت کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید یک یخچال خوب این ۵ سؤال را بررسی کنید و با پاسخ به آن‌ها مناسب‌ترین مدل یخچال را با توجه به سبک زندگی‌تان انتخاب کنید.

برای راهنمایی خرید می توانید با ایران پارت نیز تماس بگیرید.

 

 

 

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید و یخچال و فریزر

نصب و نگهداری ساید بای ساید و یخچال و فریزر

ایران پارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X