راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب -قطعات تصفیه آب- فیلتر های تصفیه آب – تعمیرات دستگاه تصفیه آب  – فروش دستگاه تصفیه آب خانگی – قطعات تصفیه آب – فیلتر تصفیه آب

 

برخی از بیشترین سوالات مشتریان درباره انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی :

علت این همه تنوع مدل و برند چیست ؟ و ما چه دستگاه تصفیه آبی را انتخاب کنیم؟

در اینجا میخواهیم نکات بسیار مهمی درباره ی دستگاه تصفیه آب خانگی بیان کنیم که قطعا به انتخاب شما کمک شایانی خواهد کرد :

نکته اول (روش های اصلی تصفیه آب خانگی ) :

تمامی مدل های دستگاه تصفیه آب از دو روش اصلی پیروی میکنند که در بالا تا حدودی توضیح داده شد. روش فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسیون UF و روش اسمز معکوس RO که تقریبا توضیحاتی درباره این مدلها داده شد . اما به طور خلاصه دقت تصفیه هر روش را بیان میکنیم :

دقت تصفیه روش فیلتراسیون : عمدتا بین ۰٫۱ میکرون تا ۵ میکرون

دقت تصفیه روش اسمز معکوس : ۰٫۰۰۰۱ میکرون (یک ده هزارم میکرون)

عبارت رایج بین متخصصان و همکاران رشته ی تصفیه آب ، به این صورت است که سیستم های فیلتراسیون راپیش تصفیه و سیستم های اسمز معکوس را تصفیه آب می نامند.

نکته ی دوم (علت تنوع برند چیست ؟) :

بسیاری از مشتریان از ما می پرسند که اگر فقط دو روش تصفیه آب وجود دارد چرا این همه تنوع برند و مدل ایجاد شده است ؟ پاسخ ما بسیار ساده است : تجارت Business .

حتما برای شما هم سوال بوجود آمده است که چرا در حوزه تلفن همراه ، هیچ شرکتی فقط یک مدل تولید نکرده که تمامی احتیاجات یک کاربر را برطرف کند ؟! و این همه تنوع مدل حتی از یک شرکت چه علتی میتواند داشته باشد . بدیهی است ؛ از اصول تجارت و تولید ، تنوع برند با امکانات متعدد برای مشتریان میتواند توسعه بسیار خوبی در تجارت دهد و تمامی طیف مخاطبان را پوشش دهد.

در سیستم های تصفیه آب هم همین موضوع جاری است و برندها با کیفیت های متفاوت و گاهی اشکال متفاوت سعی در پوشش دادن تمامی طیف مشتریان را دارند . در نظر داشته باشید که این تنوع برند در تمام جهان وجود داشته و مختصص ایران نیست.

نکته سوم (چه مدلی را انتخاب کنیم ؟) :

تنوع برندها برای مشتریان از طرفی گستردگی طیف انتخاب را به دنبال دارد و از طرفی گاهی سردرگمی مشتری برای انتخاب را به دنبال خواهد داشت . نکته چهارم (تشخیص تصفیه آب اصل) : یکی از سوالات بسیار مهم برخی مشتریان ، این است که چگونه دستگاه تصفیه آب اصل را تشخیص دهیم ؟

بخشی از پاسخ این سوال کاملا تخصصی است و بخشی ساده . بخش تخصصی معمولا برای مشتریان کمی سخت است اما بابت این موضوع ، پیشنهاد ما این است که حتما از یک مرکز معتبر خرید کنید چون نیاز به اعتماد دارید! . مراکز فروش معتبر و نمایندگی های رسمی ، معمولا بیشتر به اعتبار کسب و کار خود اهمیت میدهند و مشتریان میتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند.

بخش ساده ی پاسخ این سوال هم بسیار پر اهمیت است و تشخیص آن برای مشتریان ساده است اما بسیار پر اهمیت . که این موضوع عوامل متعددی دارد که پیشنهاد میدهیم مقاله ی تشخیص تصفیه آب اصل از تقلبی را مطالعه فرمایید.

 

 

سایت ایران پارت

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی ۶ مرحله ای

تصفیه آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X