کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ

کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ

کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ

کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ-قطعات ساید بای ساید – خرید قطعات ساید بای ساید- فروش قطعات ساید بای ساید- تعمیرات ساید بای ساید – خدمات پس از فروش

 

آیا شما هم با کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ مواجه شدید؟

قبل از اینکه نسبت به تعمیر و یا سرویس یخچال ساید بای ساید خود اقدام کنید باید شرح کوتاهی از علت به وجود آمدن و نحوه برطرف کردن کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ بدانید تا بتوانید به‌درستی منظور و مفهوم این مشکل را در سیستم درک کنید.

کد خطا چیست؟

تمامی انسان‌ها روی زمین برای فهماندن منظور خود به دیگران از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که برای خود و دیگران قابل‌فهم است با پیشرفت تکنولوژِی مهندسان توانستند برای اینکه کاربران بتوانند راحت‌تر با لوازم و وسایل خود ارتباط برقرار کنند کد خطا یا ارور را روی این لوازم فعال‌سازی کردند.

” کد خطا اصطلاحاً زبان سیستم یا لوازم شماست. که اگر در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد با استفاده از آن حدود عیب به شما نشان داده می‌شود و نیاز به برسی کل سیستم نخواهید داشت. “

مثلاً زمانی که شما درب یخچال را به مدت‌زمان زیاد باز می‌گذارید چه عمداً و چه سهواً، بوق یا بیزر یخچال به صدا درآمده و شمارا از این مشکل آگاه می‌کند.

ارور ساید بای ساید بلومبرگ یا کد خطا به چه شکل در ساید بای ساید بلومبرگ نشان داده می‌شود ؟

کد خطا با ارور در هر سیستم به اشکال مختلفی شما را از عیب دستگاه مطلع می‌کند که بسته به نوع سیستم، شرکت سازنده و پیشرفته بودن یا نبودن آن اینکد خطا یا ارور متفاوت است مثلاً در سیستم‌هایی قدیمی با چراغ‌های ریز که شما می‌توانید از تعداد چشمک زدن آن‌ها یا روشن شدن چراغ خاص به مشکل پی ببرید ولی در سیستم‌های پیشرفته‌تر که مادربرد یا صفحه‌نمایش (Display) دارند کد خطا یا ارور نمایش داده شده واضح‌تر و دقیق‌تر (ترکیب حروف و عدد مانند E9) است.

باید توجه داشت که این روش کامل‌تر بوده و می‌تواند مشکلات بیشتر و وسیع‌تری را به کاربر منتقل کنند و کاربر به این وسیله به جزئیات بیشتری از کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ دست پیدا می کند.

از چه راه‌هایی می‌توان کد خطا یا ارور نمایش داده‌شده در ساید بای ساید بلومبرگ را برطرف کرد؟

  • قبل از هر چیز شما برای برطرف کردن کد خطا یا ارور ساید بای ساید بلومبرگ باید دفترچه راهنما یا سرویس منوال یا دفترچه ارور ساید بای ساید را در اختیار داشته باشید.
  • شما باید به این نکته خیلی مهم توجه کنید که تمامی کد خطاها و ارور های ساید بای ساید بلومبرگ که نمایش داده میشود به‌صورت حدودی عیب را به شما نشان می‌دهند نه به‌صورت کاملاً دقیق مثلاً ارور E۴ در ساید بای ساید بلومبرگ به معنی خطای هیتر ضد برفک فریزر بلومبرگ است. شما با دیدن این مشکل و فهمیدن این‌ که این ارور مربوط به هیتر ضد برفک فریزر است، به ۵۰% مشکل پی برده‌اید ولی باید توجه کنید که چه مشکلی باعث شده است که این خطا رخ دهد؟

بله دقیقا درست است پیدا کردن عیب دقیق و برطرف کردن آن مستلزم داشتن تخصص کامل درباره تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ و ابزار موردنیاز است که در بسیاری از ارور ها این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن قادر به برطرف کردن آن هستید ولی برطرف کردن بسیاری از کد خطا یاارورها احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد؛ پس اگر درزمینهٔ تعمیر و سرویس دستگاهی که کد خطا داده است تخصصی ندارید به‌هیچ‌عنوان اقدام به این کار نکنید زیرا علاوه بر برطرف نکردن مشکل امکان آسیب رساندن به خود یا ساید بای ساید بسیار زیاد است.

جدول ارور یا کد خطا ساید بای ساید بلومبرگ

کد خطا شرح خطا توضیحات
 E0 خطای سنسور هوای محفظه فریزر درصورت وجود این ارور کمپرسور و فن فریزر یکسره کار میکند. نوار نشان دهنده دمای فریزر خاموش میشود.

اگر قسمت فریزر در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فریزر به مدت ۴۰ دقیقه کارمیکند وسپس متوقف میشوند. عمل تبرید به همین شکل تکرار میشود، دستگاه ۴۰ دقیقه کارمیکند و ۴۰ دقیقه خاموش میشود.

E1 خطای سنسور اواپراتور فریزر  در زمان شروع عمل یخ زدایی فریزر، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کارمی کند.
 E2 خطای سنسور اواپراتور یخچال اگر قسمت یخچال در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن یخچال به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند و سپس متوقف میشوند. عمل تبرید در یخچال به همین شکل تکرار میشود.
 E3 خطای سنسور هوای یخچال۱۴۴۰ دریچه هوای یخچال به مدت ۳ دقیقه باز و ۷ دقیقه بسته میماند نوار نشان دهنده دمای یخچال خاموش می شود.

اگر قسمت یخچال در مدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن یخچال به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند و سپس متوقف میشود. عمل تبرید در یخچال به همین شکل تکرار می شود.

 E4 خطای هیتر ضد برفک فریزر درصورتیکه زمان عمل کردن دیفراست برای ۳ بار پیاپی ۶۰ دقیقه طول بکشد، این ارور مشاهده میشود. برد کنترل، فرمان روشن شدن هیتر دیفراست را به صورت طبیعی میدهد. زمانیکه عمل دیفراست کمتر از حداکثر مدت زمان یعنی ۶۰ دقیقه طول بکشد این ارور حذف می شود.
E8 خطای سنسور یخساز یخساز کار نمیکند.
E9 خطای موتور یخساز  اگر در حال چرخیدن موتور سیگنال سوئیچ یخساز در عرض ۱ دقیقه تغییر نکند، جهت حرکت موتور تغییر میکند تا مجددا برای ۲ بار در عرض ۱ دقیقه سیگنال موتور یخساز راامتحان کند. اگر باز هم سیگنال تغییر نکند ارور روی صفحه نمایان میشود. دراین حالت یخ ساخته نمی شود.
 E10 خطای سنسور هوای Flexi Zone1360  اگر قسمت فلکسی زون ( Flexi Zone) درمدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فلکسی به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند وسپس متوقف میشوند. دراین حالت قسمت فلکسی به عنوان فریزرعمل میکند. عمل تبرید در قسمت فلکسی به همین شکل تکرار می شود.
 E11 خطای سنسور اواپراتور Flexi Zone1360 در زمان شروع عمل یخ زدایی فلکسی زون ، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کار می کند.
E12 خطای هیتر ضد برفکFlexi Zone این اخطار در زمان پایان عمل کردن هیتر قسمت فلکسی، درصورتیکه برای ۴ بار پیاپی به اندازه ۶۰ دقیقه طول بکشد نشان داده میشود. بعد از آن یخچال به عملکرد طبیعی خود ادامه میدهد تازمانیکه مدت زمان دیفراست کمتر از ۶۰ دقیقه طول بکشد.

 

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید و یخچال و فریزر

نصب و نگهداری ساید بای ساید و یخچال و فریزر

ایران پارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X