عیب یابی یخچال و فریزر

تمیرات ساید بای ساید و یخچال و فریزر

عیب یابی یخچال و فریزر

عیب یابی یخچال و فریزر – قطعات ساید بای ساید – قطعات یخچال و فریزر – تعمیرات ساید بای ساید – خرید قطعات یخچال و فریزر- لوازم ساید بای ساید

 

آموزش عیب یابی و تعمیرات فریزر ، تعمیر ساید بای ساید

تعمیر فریزرهای خانگی و ساید بای ساید نیاز به تخصص دارد. در این مطلب به بررسی مشکلات فریزر پرداخته و راه هایی برای تعمیر فریزر و تعمیر ساید بای ساید را پیشنهاد می کنیم.

قسمت فریزر سرد ولی قسمت یخچال خنک نیست

  • درجه ترموستات تنظیم نیست. راه حل: دمای مناسب را برای قسمت یخچال در نظر بگیرید.
  • لوله مویی دچار خم خوردگی و یا کثیفی شده است.راه حل: لوله مویی تمیز شود. خمیدگی را تعمیر کنید.
  • گاز فریزر و ساید بای ساید کم شده است. راه حل: گاز توسط شرکت معتبر شارژ شود.
  • می تواند مشکل از کمپرسور باشد که نیاز به تعمیر دارد.

بدنه فریز ساید بای ساید برق دارد

الف-اگر هنگام دست زدن به بدنه خارجی فریزر برق ضعیفی حس می کنید به احتمال زیاد مشکل از سرپیچ لامپ فریزر است. هر گاه سیم فاز مستقیم به سرپیچ رفته و سیم نول از میکروسوئیچ عبور کند اتصال بدنه سرپیچ موجب بروز برق گرفتگی می شود.

ب- یک علت دیگر برای برق گرفتگی فریزر معیوب بودن سیم های رابط است. همه قطعات الکتریکی فریزر باید بررسی شود تا سیم معیوب شناسایی شود. برای از بین رفتن اتصال بدنه بهتر است همه سیم بندی فریز تعویض شود.

فریزر اتومات نمی کند

علت از جوش خوردگی کنتاکت های ترموستات به هم می باشد. این مشکل در فریزرهای قدیمی و کارکرده بیشتر رخ می دهد. کار مداوم باعث فرسودگی سطح پلاتین های اصلی کلید ترموستات شده و اتصال مداوم ایجاد می شود. در فریزرهای قدیمی که کلید ترموستات وجود داشت با چرخاندن کلید به روی عقربه صفر، امکان بررسی ترموستات وجود داشت. به این صورت که در صورت خاموش شدن ترموستات سالم و ادامه کار نشان دهنده خرابی بود.

فریزر برفک می زند

فریز های جدید و یخچال فریزرهای ساید بای ساید به سیستم ضد برفک مجهز هستند و به طور معمول برفک نمی زنند. علت برفک زدن می تواند از قرار دادن غذای داغ در یخچال و باز ماندن بیش از حد فریزر باشد. زیاد بودن گاز نیز موجب بروز چنین مشکلی می شود. ولی شایع ترین علت برفک زدن، مربوط به فرسودگی لاستیک دور درب فریزر است. در چنین حالتی هوا به درون فریزر داخل شده و تبادل هوای گرم و سرد موجب برفک بیش از حد می شود.

فریزر با ایجاد صدا از کار میفتد

اگر این مشکل گاهی رخ می دهد می تواند ایراد از ضعیف شدن برق باشد. گاهی برق در اوایل شب ضعیف شده و کمپرسور قادر به حرکت نمی باشد. برای حل این مشکل بهتر است از تقویت کننده ولتاژ و ترانس استفاده کنید تا مشکل برای همیشه برطرف شود.

در صورتی که مشکل از خود کمپرسور باشد باید همه قطعات سرویس شود. این کار نیاز به تخصص دارد و می توان از تعمیرکار حرفه ای کمک گرفت.

 

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید و یخچال و فریزر

نصب و نگهداری ساید بای ساید و یخچال و فریزر

ایران پارت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X