راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی- چه ماشین لباسشویی بخریم؟ – قطعات ماشین لباسشویی – تعمیرات ماشین لباسشویی – خرید ماشین لباسشویی – خرید قطعات

 

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین و پرکاربرد‌ترین وسایل منزل است و اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، بهتر است پیش از هر کاری با برخی از نکات مرتبط با آن آشنا شوید تا خرید بهتری داشته باشید.

 

به گزارش جام جم سرا به نقل از مجله کالایاب لوازم خانگی– حداکثر مصرف ماشینهای لباسشویی حدود ۳۵ کیلو وات ساعت است. بیشتر این انرژی برای گرم کردن آب مصرف می‌شود. به این ترتیب، هنگام خرید این وسیله نیز توجه به برچسب انرژی بسیار مهم است. ماشین‌های لباسشویی با با خصوصیت و طرحهای مختلفی تولید می‌شوند. تولید کنندگان این ماشین‌ها با تغییر مداوم شکل و اجزای داخلی آن‌ها سعی دارند از هر نظر تولید خود را کامل‌تر کنند. در حال حاضر ماشین‌ها موجود در بازار یکی از دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند. نوع اتوماتیک نیز به دو صورت دوقلو (دارای قسمت‌های شستشو و خشک کن لباس) و ساده یا سطلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. توصیه می‌کنیم ظرفبت ماشین لباسشویی را مطابق با تعداد افراد خانواده و مقدار لباس‌های کثیف در هر هفته انتخاب کنید.

 

 

سایت ایران پارت

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی

شوینده های ماشین لباسشویی

شوینده های اصلی ماشین های لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X