نکاتی در افزایش کارایی یخچال

5 نکته برای افزایش کارآیی یخچال

نکاتی در افزایش کارایی یخچال

نکاتی در افزایش کارایی یخچال-  افزایش کارایی یخچال – تعمیرات یخچال و فریزر

قطعات یخچال و فریزر – قطعات ساید بای ساید – تعمیرات ساید بای ساید

 

در مطلب اخیر درباره نظافت یخچال و بقیه وسایل منزل صحبت کردیم و ۵ ترفند برای برطرف شدن بوی بد وسایل منزل را توضیح دادیم. در این مطلب قصد داریم ۵ نکته کلیدی برای افزایش کارآیی یخچال فریزر و ساید بای ساید را به شما توضیح دهیم تا با انجام دادن آنها مصرف انرژی شما کاهش پیدا کرده و در نتیجه هزینه قبض کمتری پرداخت کنید.

 

نکته ی اول:

۱- گردگیری پشت یخچال؛ یخچال خود را از دیوار فاصله دهید و هرچند وقت یکبار پشت آن را گردگیری کنید زیرا گرد و خاک در کویل های کندانسور که در پشت یخچال قرار دارد جمع می شود و باعث می شود گرما به سختی از یخچال خارج شود و در نتیجه انرژی بیشتری مصرف کند.

 

نکته ی دوم:

۲- لاستیک و نوار دور درب یخچال را بررسی کنید؛ از یک تکه کاغذ برای بررسی لاستیک دور درب یخچال و هدر رفتن سرمای داخل آن استفاده کنید. ابتدا از بسته بودن درب یخچال مطمئن شوید و بعد از آن تکه کاغذ را بالای لاستیک دور درب یخچال قرار دهید. در صورتی که کاغذ به حرکت دربیاید باید به فکر تعویض نوار دور درب یخچال باشید که البته بر خلاف تصور عمومی کار بسیار راحتی می باشد.

 

نکته ی سوم:

۳- روی تمام مواد غذایی را بپوشانید؛ اکثر مواد غذایی دارای رطوبت هستند.

در صورتی که بدون بسته بندی و یا داخل ظرف درب بسته قرار نداشته باشند.

هوای داخل یخچال دچار رطوبت شده و کمپرسور بیشتر کار خواهد کرد.

توجه داشته باشید مواد غذایی دیگر، بوهایی را به خود جذب کرده و این موجب بود بد آنها خواهد شد.

 

نکته ی چهارم:

۴- غذای گرم را درون یخچال نگذارید؛ در صورتی که غذایی درست کرده اید ولی نمی توانید تا سرد شدن آن منتظر بمانید و شدیدا خوابتان می آید، میتوانید آنرا درون یخچال قرار دهید ولی باید توجه داشته باشید که یخچال شما باید چند برابر انرژی مصرف کند تا غذای گرم را خنک کند. پس بهترین کار این است که ابتدا صبر کنید تا غذا سرد شود و سپس آنرا درون یخچال قرار دهید تا انرژی کمتری مصرف شود.

 

نکته ی پنجم:

۵- فضای خالی یخچال را با پارچ آب پر کنید؛ پر کردن فضای خالی یخچال باعث می شود که مواد غذایی درون یخچال سرد بمانند و یخچال انرژی کمتری بر سرد نگه داشتن آنها مصرف کند.

 

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرات یخچال و فریزر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید و یخچال و فریزر

نصب و نگهداری ساید بای ساید و یخچال و فریزر

ایران پارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X