دور خشک کن ماشین لباسشویی

دور خشک کن ماشین لباسشویی

دور خشک کن ماشین لباسشویی-تعمیرات ماشین لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی – خرید قطعات لباسشویی – خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی – لوازم ماشین لباسشویی

 

این سوال هم از جمله سوالات رایجی است که مصرف کنندگان هنگام خرید ماشین لباسشویی با آن مواجه می‌شوند.

امروزه در بین لباسشویی های عرضه شده با مارک ال جی (توسط گلدیران)، کمترین میزان دور خشک کن ۱۰۰۰ دور در دقیقه و بیشترین مقدار در خشک کن، ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

لزوما خشک کن بیشتر بهتر نیست.

‌ ‌

برای تصمیم گیری بهتر درباره دور خشک کن مناسب برای ماشین لباسشویی، به نکات زیر توجه کنید:

۱- دور خشک کن بسیار بالا، به دلیل حرکت بسیار سریع دیگ و لباس‌ها، “می‌تواند” موجب آسیب رساندن به لباسها شود ( در اصطلاح بازاری، می‌گویند دور خشک کن خیلی زیاد، لباسها را تکه پاره می‌کند).

۲- عدد مطرح شده در بروشورها و مشخصات کالاها، حداکثر میزان دور خشک کن موتور است. برای مثال، لباسشویی با دور خشک کن ۱۲۰۰، قابل تنظیم بر روی ۸۰۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰۰ خواهد بود (بنا بر سلیقه و برنامه ی انتخابی برای نوع لباس). این دور همچنین در دقترچه راهنما و برای البسه مختلف، متفاوت است (این مورد بطور کامل در دفترچه بطور کامل توضیح داده شده).

۳- تقریبا مهم: معمولا لباسشویی های رایج در بازار، حتی با دور خشک کن های بسیار بالا، قابلیت خشک نمودن صد در صد لباس را ندارند. در برند الجی هم، تنها مدل ۱۰۵۵CS که در ظرفیت ۱۰٫۵ کیلویی و دو رنگ سفید و استیل عرضه می‌شود، قابلیت خشک کردن صد در صد لباس را دارد. این مدل لباسشویی برای خشک کردن کامل لباس، مجهز به هیتر گرمایشی است که در صورت انتخاب برنامه مربوط به آن، بصورت اتوماتیک لباسها را کاملا خشک ( بدون نَم و آماده‌ی استفاده) می‌کند.

پس توجه داشته باشید که لباسشویی های دارای دور خشک کن بالا، صرفا میزان آبگیری بیشتر لباس ها را میسر می‌کنند و لباسها را کاملا خشک نخواهد کرد.

 

سایت ایران پارت

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی

شوینده های ماشین لباسشویی

شوینده های اصلی ماشین های لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X